Lugn lördag!

Elwira har precis lagt sig för att vila middag. Wilgot sover sen ett tag. Henri tittar på TV. Jag sitter här och Ludwig är i köket och degar.
Sen när Elwira har vaknat och Henri  åkt till jobbet ska vi gå och köpa lördagsgodis. Ska bli skönt att få lite frisk luft. I morgon ska jag iväg på 2 träffar på efm/kvällen. Sandra ska passa E och L en stund då jag missat att Henri jobbade till 15.00 när jag skrev i schemat. Tur att man har kompisar som ställer upp när det krissar!

Ska bli kul att höra vad alla gjort för fynd på Barnbasaren på Rosvalla idag. Sandra har köpt en POP jacka för 100:- till Leo. Den fina brunrutiga som Ludwig haft, snacka om kapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0