Lördags godis!

Nu har vi varit på en blöt promenad till Tempo. Blev 2 liter mjölk och lite godis, mums! 
Elwira tycker att lillebror ska träna lite i gymmet. Så det roar dom sig med nu. Ludwig tittar på Wallace and ..... Och jag ska snart fixa middag, kyckling wook blir det idag igen. Har ingen inspiration när det gäller maten just nu. Blir mest samma mat hela tiden känns det som. Måste sätta mig och komma på lite annan mat som jag är suggen på. Nu blev jag suggen på tacos, men det åt vi i söndags. Sandra när ska vi handla?

Kommentarer
Postat av: Sandra

I början av veckan kanske?

2009-02-07 @ 17:59:09
URL: http://monstermorsans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tja!

Hoppas att du gillar bloggen, jag blev lite knäpp på allt rosa :-)



Lägg alla 3 ungarna med huvudena i jämnhöjd och knäpp ett kort på dom. Det är ju bara kul om dom gör miner eller så, behöver ju inte alls vara perfekt!

2009-02-08 @ 19:11:16
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0