Elwira har också fått ny säng.



I måndags var Sandra och jag och hämtade en LO våningsäng. Så nu har vi en LO loft och en LO våningssäng. Efter att vi hämtat sängen åkte vi en sväng till IKEA. Där handlade jag lite smått och gott bland annat några rammar och gardinner till Ewiras säng.
Sen när vi kom hem märkte jag att jag fått feber. Dagen innan var jag på Åsidan för att jag hade så ont under höger bröst. Anntagligen en spricka i ett revben eller muskelinflammation men ingen feber. Så det vara bara att åka in till Åsidan igen och få penicillin mot misstänkt lunginflammation. Så nu är jag sjukskriven i 2 veckor. Hoppas att 2 veckors vila gör att jag blir frisk efter ett antal veckor med hosta. Så går det när man inte har ett fast jobb och kan sjukskriva sig utan måste visa att man vill jobba.

Kommentarer
Postat av: fia

Hejsan Va fint och mysigt det blev, hoppas du blir frisk snart!

Massa kramar fia med co

2009-12-16 @ 19:09:15
Postat av: Sandra

Det blev så fint!

2009-12-17 @ 12:51:28
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0