PartyLite Onsdag 2/9 kl.19

Då är ni välkommna hem till mig på PartyLite visning. Min startvisning med med en annan konsult. Kanonerbjudanden som ni inte får missa. Helt ny katalog mend nya ljushållare, Ljus, spa produkter, dofter och färger. Tillfälle att boka in era egna visningar under hösten och se vilka erbjudanden som ni får ta del av som värdinna/värd. Gå gärna in på hemsidan och läs www.partylite.se
Nu ska jag titta i nya katalogen!!!

För er som inte har tillfälle att komma på onsdagen kommer jag att ha öppet hus på torsdagen mellan 10-16. Hör av er om tiden inte passar, så hittar vi en annan tid.

Varmt välkomman till mig på PartyLite visning / Maria-Therese


Kommentarer
Postat av: sofi

ne kontonumret funkade inte så jag gav sandra 500 kr som hon kan ge dig istället =) Jag la till 50 kr för tröjan så du får 500kr jämt =) Vad vill du ha för filten??

2009-08-27 @ 20:12:52
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Kristin

Hon stängde ner bloggen gjorde hon vi får se om hon öppnar en ny snart då får jag roa mig med att designa den, skoj :) jodå d går frammåt hon tror det är på G snart så vi hoppas väl att lillan kommer snart ;) Vad har ni för roliga saker då?

2009-08-28 @ 19:41:13
URL: http://mouziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0