Idag Me & I och Party Lite

På fm idag ska Henri åka in till stan med sin syster, jag vara hemma med barnen och fixa/plocka/sortera. Håller på att rensa..... När Henri kommer hem ska vi fixa i tvättstugan. Kl.17 ska Sandra ha Me & I träff, ska ditt en stund för att kl.18 skriva papper för Party Lite. I september ska jag bli konsult för Party Lite. Ni som vill boka hör av er!


Ni har väl inte missat att jag har ME and I träff på söndag kl.16. Hoppas på att vi blir många. Nya värdinnegåver från en värdinnepalett och jag vill ha ett påslakanset. Inget köptvång kom och umgås och fika jätte gott fika. Hoppas på fint väder så vi kan sitta ute. Barnen är välkommna! Meddela mig om ni kommer så att jag vet hur mycket fika jag ska baka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0