Första Me and I träffen

Ludwig får t- rex och motorcylektröjan.
Wilgot får monster tröjan och den grön grodplyschen.
Elwira får brun kattröja, indianlily, medaljong bäbis tunika och stadtunikan.
Själv får jag medaljontunikan och matchande strumpor strumpor.

Tur att mamma var med så blir det inte så dyrt för mig. Jag har världens bästa mamma och barnen har världens bästa mormor. Ni sominte redan vet det.

I morgon ska jag klippa mig. Skönt och få känna sig snygg igen. På em ska vi grilla med fam Arntsen. Nu har vi rivit eller mest Henri rivit ut tapeterna i tvättstugan. Spaklat och sippat. Så nu ska vi börja sätta upp väv. VAr och handlade en del idag. Men jag kan inte bestämma mig för vilken färg vi ska ha. Men det lutar åt beige så man kan matcha vilka handukar och dyl. som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0