Föda barn...




Wilgot när han precis kommit till världen, våran lillskrutt som nu väger över 10kg.


Elwira ca.1.5h. Har tyvärr inget kort i datorn på nyfödd Ludwig. Hade ingen digital kamera då, måste skana in han s babykort

Sitter och smsar med en vän som håller på att föda barn. Är spännande man undrar hur det är och tänker på sina egna förlossningar. Känns lite konstigt att man aldrig ska födda barn igen. Inte för att jag vill ha flera barn men bara vetskapen om att man aldrig själv får uppleva att föda igen eller vara gravid. Om jag hade varit uska skulle jag nog vilja jobba på BB. Man kanske ska utbilda sig till undersköterska men det är lång väg till att bli BM.

Kommentarer
Postat av: sofi

Jag ska börja plugga till SSK när Mammaledigheten är slut med bebis nr2, ska bli sjukt spännande. Tids nog vill jag plugga vidare till BM, det är min dröm =)

2009-08-20 @ 20:29:01
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag tycker att du ska bli bm. De skulle du passa dig superbra !!

2009-08-24 @ 20:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0