Trött tjej!

Efter maten idag försvann Elwira in i sitt rum. Henri frågar mig - Var är Elwira? Jag svarar - Hon är nog i sitt rum och sover! Henri i går ditt för att se vad hon gör. Gissa vad ungen gör?? Jo, hon står vid sängen och lutar sitt huvud mot kudden och SOVER. Så trött var hon idag. Bir kul och se hur länge hon sover eller hur många timmar hon tänker vara vaken i natt.
Ludwig har tagit sig ett långt bad tillsammans med sina dinosar. Innan passade vi på att spela Barbapapa spelet tillsammans utan Elwira. Går lite lättare när inte hon är med och tar alla brickor.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad mysigt, jag och Tuva läste lilla H när leo somnade.

2009-04-27 @ 19:15:59
URL: http://monstermorsans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det hoppas jag du fotade när hon halvstod och sov!!!



Hon är för rolig er lilla sessa!



TAck för idag



kram fia

2009-04-27 @ 19:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0