Promenad

Kom precis hem från en härlig promenad på Jogersö med Anna. Lite kallt om benen men härligt med frisk luft.

Tidigar idag ringde mamma hon hade fått papper på Ludwigs, min moster  och hennes resa i september. Ludwigs resa kommer att kosta 1:-. När hon bokade skulle den gå på 581:-. Hon trodde att det hade blivit något fel på bokningen. Men tydligen så har dom i systemetet att barn ibland kostar 1:-. Inget som man vet innan man bokar. Gissa om hon var glad!

Snart ska Sandra och jag till Trosa SPA, jag längtar efter min behandling - Samezen. Kurbad, massage med varma stenar och björkolja. Och så får man lyssnapå jojk. Jätte myssigt. Har gjort denna behandling förut på finlandsbåten. Där var det ubbyggt som en kåta med smålampor på vägarna som såg ut som små eldar. Där hade dom ett kur bad av trä. Kanon myssigt.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det ska bli så skönt!

Gillar du designen? Lite småskewr att fixa till bara, men nu ger jag upp för dagen...

2009-04-23 @ 19:53:06
URL: http://monstermorsans.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyggt det blev nu när du gjorde om bloggen! Kanon fina kort på barnen!



Hoppas wilgot blir frisk snart!



Kram fia

2009-04-23 @ 21:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0