Pass

Det var ett tag sen sist.....

I morgon tänkte jag att vi skulle fixa pass till Wilgot. Det är inte så länge kvar innan det bär iväg till Kreta med Wilgot och mormor. Gick in på polisens hemsida för att se vilka tider som gäller, då såg jag att man kan fixa pass på Skavsta. Så det blir nog en tur ut ditt. Så får barnen titta på flygplanen sammtidigt. Bra att kunna förena nytta med nöje.

Idag har Fia och jag varit iväg på en dubbelvissning, jätte trevligt! Elwira och Wilgot var hemma hos Fias sambo med ungar och det gick kanon bra. Tack för hjälpen Andreas! Innan träffen var jag inne på Loppisen på Rosvalla och köpte några tröjor, ett spel och pussel. Passade på att boka bord till 27 september. Då ska här säljas av allt som ligger på hög.

Igår var jag och min mor på 80-års fest. Min kusin Andreas fyllde 30 och hans mor 50. Jätte trevligt med Italiensk buffé, vin och underhållning av Ida och Frida. Helt tokiga är dom buskisduon. Frida strippade bla. för Andreas. Bilder kommer, måste ladda batteriet i kameran först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0