Fjärrvärme

Nu håller dom på att gräva för fullt utanför hos oss.Nästa vecka kommer vi nog att få nya element inne. Skönt när det är fixat. Då kan vi börja bytta fönsterbräder och spakla igen alla gamla håll.  Igår grävde dom upp våran gran och en buske på framsidan. Så nu är det bara att fixa i den rabbaten också. Ska bli kul att göra i ordning lite vårfint. Har köpt lite fina blommor på torget i Nyköping idag. Ludwig och jag var inne på em och byte en mössa på POP. På fm var jag och Ludwig på öppna fsk och Henri var hemma med sjuklingarna. Nu jobbar han.
Till middag idag åt Ludwig och jag fläskottleter, potatis och sås det var så gott! I morgonhar Ludwig beställt våfflor igen, blir nog en god soppa till. Skulle vilja göra fisksoppa, det har jag aldrig gjort!
I kväll är det Greys och Roomservice, YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0